ישיבת צוות מחשוב 3.10


(Shai Eistein) #1

סיכום הישיבה על לגנזך:


(shira amiel) #2

איזה יופי
כל הכבוד

חג שמח :)


(דבורה) #3

שלום צוות מחשוב!

תודה על הסיכום - רובו סינית עבורי אבל נראה שיש עשייה וזה כיף. ברוך הבא עידן!

שאלה לי אליכם, ואולי זאת בקשה. החלפתי לאחרונה את נעם ואני עכשיו אחראית פנקס חברים.

בגדול מדובר על כ-7 מסמכי גוגל שונים, כולם אקסל, כאשר 97% מהגדרת התפקיד הוא להעתיק-להדביק את הנתונים מאחד לשני, ולפעמים משנים קטגוריה (לדוג’ משנים חברה בין פעיל-הקפיא-עזב). אני בטוחה במליון אחוז, שיש דרך יותר קלה וישירה לעשות את העבודה, ואף בצורה יותר מסודרת - אם היה לנו מאגר מידע מסודר, שבו לכל חבר/ה יש כרטיס אחד, ואפשר לשנות את הכל משם, ואז לכל צורך (לדוג’ שליחת סמסים, בדיקת מספר חברים, שינוי סטטוס) בונים “חיפוש” שפולט את הנתונים. במקום 7 מסמכים כשלכל אחד מהם יש תפקיד אחר וצריך כל הזמן לתאם וליישר קו ביניהם.

פעם שעברה שהתעסקתי עם מאגר מידע היה 1997 וזה היה אקסס של מיקרוסופט. בטוחה שיש דברים קלים, זמינים ונוחים יותר. שלא נדבר על זולים. הרי יש לנו שרת, ולכן יש איפה לאחסן את המאגר, נכון? ואז הוא יהיה זמין לכל מי שצריך/ה…

אשמח למחשבות.

תודה,
דבורה
@rubik_siman_tov
@jade


(Shai Eistein) #4

היי דבורה,

כדאי לפרסם דברים כאלה בפוסט נפרד כדי שלא ילכו לאיבוד.

קיים איפיון למערכת אוטומטית ונוחה עבור צוות אנשים (https://drive.google.com/open?id=0B-joewV5gQ9pcUdLN0NKU0h3cmM) והוא כולל בתוכו את ניהול פנקס החברים.

התחלנו בפיתוח של החלק במערכת שקשור לשיבוצים ואנחנו נמשיך לכל המודול, אבל זה ייקח זמן ומשאבי אנוש.כמו כן, כרגע אנחנו מתמקדים בלסיים את שלושת הפרוייקטים שהתחלנו, כשנסיים נעבור הלאה לפרוייקטים חדשים.


(דבורה) #5

אוקי. חשבתי שאולי יש משהו קיים (שאנחנו לא צריכים לבנות אותו), שאני יכולה
כבר להתחיל לעזור להזין אנשים.

תעדכנו.

דבורה